Storymkrs - slibný nástroj na projektové řízení v marketingu
Na konci léta se mi ozval Radek Duha ze Storymkrs (neplést se Story TLRS, kteří v ČR skvěle popularizovali marketingové archetypy) a poslal mi stručné představení softwaru na usnadnění projektového řízení v marketingu. Zašli jsme spolu na oběd a zasmáli jsme se tomu, že už jsem prý asi stopadesátý, který Radkovi řekl, že taková aplikace musí přece existovat, jen ji ještě nenašel.
Stručně řečeno, až Storymkrs nasadí všechny zamýšlené funkce, umožní nám nahradit TRELLO, Google Data Studio a částečně zastřešit Google analytics, Google Ads a Facebook manager. Marketingové kampaně tak budeme moci v TRITON IT plánovat a vyhodnocovat na jednom místě, místo klikání v minimálně pěti různých aplikacích.
Když jsem své nadšení z Radka prezentoval kolegům z WebMedea, zjistili jsme, že Jirka Kynčl se s Radkem už potkal na SEO Logeru a velmi si rozuměli. Takže když nám oběma s Jirkou dorazila pozvánka na Storymkrs DEMO Day, nemohli jsme chybět. Ve středu 5. 10. večer jsme se vypravili do Next zone na Smíchově. Výraznou osobností panelové diskuze byl Milan Formánek. Na Milanovi nás kromě jeho hlubokých znalostí zaujal i jeho lidský přístup a projev. Během rautu ochotně zodpovídal zvídavé otázky, kohokoliv z nás, kdo za ním přišel.
Děkuji Radkovi za pozvání na vydařenou akci.