Dokončena zakázka pro AKU-BAT
Tento pátek jsme úspěšně podepsali předání první části zakázky pro asociaci AKU-BAT. Mám z toho velikou radost, protože je to pro nás dalším velkým krokem vpřed. Měli jsme tu čest vytvořit digitální propagaci na klíč pro společenství takových gigantů jako Siemens, Innogy, Unicorn nebo Alfen. Však taky především Petra s Markem pracovali velmi tvrdě, aby včas stihli všechny požadované termíny. Více informací je v naší případové studii na tritoním webu. Pilně už pracujeme na druhé části zakázky - linkbuildingu a brandových kampaních.
Obr. 1: Webová prezentace asociace AKU-BAT
Moje velké díky patří Honzovi Fouskovi, který je v mých očích dokonalým manažerem. Dostávali jsme od něj přesná zadání a perfektní zpětnou vazbu. Vše nasvědčuje tomu, že pokud AKU-BAT ve své misi uspěje, velkokapacitní baterie a solární energetika se stanou běžnou součástí našeho světa.
Protože rádi plníme svá předsevzetí, dali jsme náš společný dvouměsíční příběh s AKU-BAT na papír a vytvořili pro TRITON IT případovou studii. Věříme, že díky tomu budou mít naši návštěvníci lepší představu o tom, jak taková spolupráce s námi vypadá. Svá předsevzetí jsme tím ale rozhodně nenaplnili, chceme své příběhy se zákazníky publikovat i nadále. Koneckonců je rádi prožíváme jak v Tritonu, tak ve WebMedea services :)
A ještě z jiného soudku, aby nebylo mé radosti málo. Potěšil mě Marek, který šel testovat WebMedeu do terénu. A výsledek předčil naše očekávání, online jsme viděli co na internetu vystavovatele trápí, ještě než Marek přišel k jejich stánkům a promluvil si s nimi.